סרטוני תדמית לסטארטאפים

הפקת סרטוני תדמית לחברות סרטארטאפ זה אתגר יצירתי ומרתק. מטרת הסרטון השיווקי היא למכור מוצר וירטואלי לחלוטין שנמצא בשלב הפיתוח ולעתים עוד בשלב הקונפסט.
איך ממחישים למשקיעים את המוצר?את החשיבות שלו? הרעיון שעומד מאחוריו?
דרושה גישה קריאטיבית, שונה וייחודית לכל פרוייקט . סרטון תדמית לסטארטאפ צריך להיות אטרקטיבי, להמחיש את המוצר, להסביר את הרעיון שעומד מאחוריו וגם להעביר את רוח החברה, הפוטנציאל האנושי ובאופן כללי לתת תחושה של  מוצר חזק וישים, הצלחה בטוחה ועתיד ירוק 

סרטון אנימציה לסטארטאפ

סרטון אנימציה לסטארטאפ שיצרנו לחברת Txtrider המעולים. אנימיציה היא כלי מעולה  לסרטי תדמית בכלל ולסטארטאפים בפרט, היא מאפשרת לנו לבנות עולם בהתאם לצרכים שלנו ולהמחיש מוצר שאין לו קיום פיזי. סרטון אנימציה לסטארטאפ מנגיש את המוצר שלנו, עוזר לנו להעביר את המסר ולהסביר את הטכנולוגיה באופן קליל וידידותי. 

דגשים חשובים בהפקת סרטון תדמית לסטרטאפ

להתמקד במה שיש

העניין עם סרטוני תדמית לסטארט-אפים הוא כזה; בדרך כלל אין מוצר לצלם…🙄 ולכן כדאי ורצוי להתמקד במה שיש. אז מה יש? לרוב יש לחברות סטארט-אפ שני נכסים עקריים:
א. אנשים
ב. חזון 
אנשים זה תמיד (או כמעט תמיד) סבבה, אנחנו מאמינים שסרטון תדמית לסטארטאפ או למעשה כל סרטון תדמית יהיה מעולה אם האנשים שעומדים מאחורי החזון יציגו את עצמם ויובילו את הסרט. ועכשיו לחזון,  ופה מתחיל הכיף וגם האתגר, איך מתרגמים חזון לויזואליה? אז סרט תדמית דורש תמיד חשיבה יצירתית וגם מאפשר לנו כיוצרי סרטים מרחב פעולה רחב ומעניין.  

טכניקות יצירה שונות

כדי למכור מוצר שאיננו קיים בפועל נרצה להשתמש במגוון טכניקות שונות ובאלמנטים שיוכלו להמחיש אותו כמו הדמית תלת מימד ואנימציה . בנוסף, ככל שניתן, רצוי להשתמש בצילומי וידאו אותנטיים. במידה ויש משהו להראות; משרדים יפים, אנשים שעובדים על הפיתוח וכמובן מספרים על המוצר זה יעזור ויוכל להוסיף לאמינות המיזם.

סרט מתוחכם אך לא מתחכם

סרטוני תדמית לסטארטאפים צריכים להיות חכמים. הם צריכים להעיד על מקוריות ועל תחכום, על חזון מעניין ועל אנשים רציניים שמנהלים אותו. אנחנו יכולים ליצור סרטון סופר מגניב שיעיף את החברים שלכם ויצחיק את כולם אבל בשורה התחתונה אנשים צריכים להבין מה הרעיון שלכם, מה המוצר שאתם מוכרים ומה אתם רוצים להשיג, שימו לב שבסוף הסרט הם באמת מבינים את זה. 

דיוק

חשוב מאוד לנתח מראש ולהגדיר מי קהל היעד. במידה והסרטון מיועד למשקיעים פוטנציאליים אל תכנסו להסברים ארוכים מדי. פירוט טכני עלול לשעמם את הצופה שהוא לא איש מקצוע או לבלבל אותו. במידה וקהל היעד של סרט התדמית אלו אנשי מקצוע שבאים מהתחום אולי צריך לחשוב על פירוט נוסף. בכל מקרה זכרו שתפקידו של סרטון תדמית לסטארטאפ הוא להיות חלון ראווה שימשוך צופים לאתר שלכם או יגרום להם לרצות לשמוע עוד בפגישה. 

אנשים

אנשים, אנשים ואנשים- אם אני משקיע פוטנציאלי אני ארצה לראות רעיון טוב, להבין את הצורך אבל אולי יותר מהכל לראות ולהתרשם מהאנשים שעומדים מאחוריו.  רעיונות טובים לא שווים אם אין מאחוריהם מי שתהיה לו את היכולת לממש את החזון ולהפוך אותו למציאות. כשאנו רוצים לגייס כספים למיזם אנחנו מוכרים קודם את עצמינו ואז את הרעיון שלנו.  כל סרט תדמית ובעיקר סרטונים לסטארטאפים יציגו גם את הרעיון, גם את המוצר וגם את האנשים שמניעים אותו.  

לסיכום - כל מה שסרטון תדמית לסטארטאפ צריך זה...

להיות מדוייק, ברור, יצירתי, מקורי, מעניין, מתוחכם אבל לא מתחכם, מדליק, ייחודי, ישיר, כנה ואנושי. שווה לשקול להפיק כמה גרסאות לקהלי יעד שונים ולפלטפורמות תצוגה שונות. 

שיהיה לכם בהצלחה, נשמח לעשות סרטים לסטארטאפ שלכם אבל שלא תשכחו אותנו אחרי האקזיט  ☝️

מתאים לכם?

סרטון אנימציה לחברת Orderz

סרטון אנימציה לחברת טביב

הדמיית תלת מימד לחברת Emefcy

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי