איך שיווק בוידאו יכול לעזור לעסקים בזמן הקורונה

הפקת סרטוני וידאו ככלי עזר בשיווק, מכירות והדרכה  הוא בדיוק מה שהעסק שלכם צריך

נשמח אם תשתפו

תקופה מאתגרת

אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת הן בפן האישי והן בפן העסקי וכמובן שקיימת התאמה בין שניהם.
אף אחד מאיתנו לא לקח בחשבון עצירה של החיים כפי שהכרנו אותם, השבתה מוחלטת של מערכות החינוך, של אירועי תרבות והשבתה חלקית של התעשיה.
אנחנו כבר חודש בתוך המשבר ונראה שהתארגנו על שגרה חדשה בחיים, הילדים במסגרת ביתית, לכל משפחה סדר יום משלה ובדרך כלל לפחות אחד מההורים נשאר בבית.
את התקשורת עם העולם ברמה המשפחתית והחברתית וגם העסקית אנחנו מנהלים דרך אפליקציות וידאו למיניהן כמו Zoom ( איך לא ידענו להשקיע בהם כשעוד היו קטנים 🤦‍♀️), Google meet, Whatsapp ועוד.
אבל גם בתקופה המאתגרת ואף קשה הזאת רבים מאיתנו מוצאים צדדים חיוביים, אולי מתוך הכרח, כמו התחושה שהחיים במסגרת הביתית הם יותר נכונים, יותר מלאים ברגעים יפים בתוך המשפחה ובין בני אדם ושכל מה שחשוב באמת נמצא ממש לידנו וכל השאר הוא משני.

זמן משפחה

שימוש בוידאו כפיתרון לבעיית הניידות

בעולם העסקי חברות רבות בארץ שממשיכות לעבוד ולייצר נתקלות בבעיה אקוטית שקשה לפתרון:
חוסר יכולת להתנייד, בעיקר לא לצאת מהארץ, מונע מאנשי מכירות, תמיכה טכנית והדרכות להגיע ללקוחות ברחבי העולם, לספק שירות ולשווק. לאחרונה פנו אלינו מספר חברות בבקשה להפיק סרטונים שיווקיים, סרטוני מוצר והדרכה שיהוו תחליף לנותני השירות שנאלצו (לצערם) להשאר מקורקעים.

אין טיסות

אז מה אנחנו יכולים לספק?

כחברה להפקת סרטים אנו יכולים להפיק בתהליך מזורז סרטים איכותיים שיתנו מענה לחוסר באנשי שירות ויגיעו ללקוחות דרך המייל, אתר החברה וברשתות החברתיות. 

על אלו סוג של הפקות סרטים מדובר?

  • הפקת סרטוני מוצר: אתם מייצרים מוצר ומעוניינים לשווק אותו אך כאמור לא יכולים לשלוח אנשי מכירות ללקוחות וכמובן שאין כנסים מקצועיים כרגע. סרט מוצר יכול לתת מענה יעיל לסיטואציה הזאת, לספר על המוצר, יתרונותיו, הטכנולוגיה שעומדת מאחוריו והפתרון אותו הוא בא לספק. 
  • הפקת סרטוני הדרכה: המוצרים או השירות שלכם כבר נמצאים אצל הלקוחות אבל אין מי שיסע להדריך אותם  איך לתפעל. סרטוני הדרכה טובים יכולים לעזור ללקוח לתפעל מכשיר, להפעיל שירות או לקיים תהליכים גם ללא נוכחות של נציג החברה. 
  • צילום הרצאות, סמינרים וכנסים בלייב סטרימינג: בשבועות האחרונים היו לנו פניות ממספר אירגונים בינלאומיים לטובת יצירת סרטים שמהווים תחליף לסמינרים וכנסים שבוטלו. גם כאן יש לשקול אם פורמט כמו Zoom הוא מספק או שיש צורך בוידאו מקצועי יותר לטובת העברת הרצאה או סמינר באיכות גבוהה. 
  • סרטוני וידאו פנים אירגוניים: מצגות, סרטי מוטיבציה, הווי חברה, תכון פנים חברה שצריך להערך ולהיות מוצג  באופן מהוקצע, ערוך כקליפ או כסרט תוכן. 

לחברה שלי כבר יש סרט תדמית, האם זה מספיק?

גם בימים כתיקונם אנחנו חושבים שוידאו הוא כלי שיווק והדרכה יעיל ואפקטיבי לכל אירגון וחברה,  אלא שבדרך כלל הפקת וידאו היא כלי עזר שיווקי ואילו בימים אלו זה הדבר עצמו. בחוסר היכולת להתנייד הוידאו צריך להעביר יותר אינפורמציה, להיות יותר מקיף ועם זאת להיות אטרקטיבי ומהוקצע. זה טוב שיש לחברה שלכם סרט תדמית אבל כרגע אתם זקוקים ליותר מזה. אתם צריכים סרטוני מוצר, סרטוני הדרכה ותוכן, אתם צריכים שהוידאו יעשה את העבודה בשבילכם.  

שיווק בוידאו בזמן הקורונה

לסיכום

סרטוני וידאו עכשיו יותר מתמיד יכולים לעזור לחברה שלכם בתהליכי מכירות, הדרכה, שירות לקוחות כתחליף לעובדי החברה לעת עתה נשארים בארץ. 
במידה ואתם זקוקים לסרט תדמית מחברת הפקה אמינה שתעשה את העבודה באופן יעיל ומקצועי נשמח אם תפנו אלינו
שיהיה לכולנו זמן קורונה קל עד כמה שניתן, שנדע לראות גם את הדברים הטובים ושנצא מכל העניין בחתיכה אחת, בריאים ומוכנים לבאות.  

יריב  
סימנים הפקות 

סרטון לחברה

עוד כתבות שיסקרנו אותך

צילומי תדמית ללינקדאין

צילומי תדמית ללינקדאין

האופן שבו אנשים תופסים אתכם ומה אתם משדרים הוא מפתח מרכזי בעסקים. בעידן של רשתות חברתיות לינקדאין הינה זירת נטוורקינג נישתית וחשובה לקידום עסקי ולכן

רוצה סרטון תדמית מקצועי מתותחים בתחום?

וידאו שיווקי טוב יעיף אותך גבוה

פנו כעת אל חברת סימנים המתמחה בהפקת סרטוני תדמית המאופיינים באיכות, יצירתיות, דיוק מסרים וגישה אישית שמאפשרת לכל לקוח לקחת חלק ולהיות מעורב בתהליך היצירה.
נשמח לעבוד גם אתכם.

צילום ספורט הרוגבי סימנים הפקות

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי