הפקת סרטון תדמית שיווקי

הפקת סרטון תדמית שיווקי לקסטרו

לפעמים כל מה שנדרש לסרטון תדמית שיווקי טוב זה רעיון יצירתי פשוט שיהפוך את הסרט למיוחד ואפקטיבי. 
בהפקת הסרטון תדמית שיווקי לקסטרו הום תחת הסלוגן "לכל אחד הבית שלו", השתמשנו  בגרפיקה אנימטיבית כשברקע מצולמים עובדי החברה מציירים באויר את המוצרים. 
סרטון שיווקי תדמיתי טוב צריך לבלוט, להיות ייחודי ויצירתי וחשוב מאוד שהמסר יהיה ברור כי בשורה התחתונה מה שאנחנו באמת רוצים זה למכור.    
 

הפקת סרטון שיווקי - איך זה עובד?

איך עושים סרטון תדמית שיווקי, מאיפה מתחילים וכמה זה עולה? בואו איתנו למסע קטן שבסופו תבינו יותר את התהליך של הפקת סרטון ותקבלו כמה כלים שיעזרו לכם לקבל את הסרט שאתם צריכים.

 אתם מוזמנים לדבר איתנו וביחד נפיק סרטון תדמית שיווקי שיקח את העסק ואת מערך השיווק שלכם כמה צעדים קדימה. עד אז אתם מוזמנים לקרוא את הטיפים שלנו ולגבש רעיונות ולדמיין איך סרטון התדמית שלכם יראה. 

אז איך מתחילים להפיק סרטון תדמית שיווקי טוב? 5 טיפים מעולים ליצירת סרט תדמית טוב. 

5 טיפים חשובים

הצעד הראשון והחשוב ביותר להפקת סרט תדמית הוא הבנת הצורך.

נסו לזקק את הצורך שלכן ביצירת סרטון תדמית שיווקי: להגדיל חשיפה, להגדיל מכירות, למתג, לייצר תדמית חדשה, להציג אתכם ואת פועלכם, להדריך.  אם תוכלו לענות על התשובות האלו באופן מדוייק כך תכווינו באופן יותר מדוייק את חברת ההפקה והסיכוי שהסרט השיווקי שלכם יצליח יהיה גבוה יותר, יקצור פרות ויחזיר את ההשקעה. 

כתיבת תסריט מדוייק.

 לאחר שהבנו את הצורך בסרט שיווקי אנו מתחילים את העבודה המעשית מול חברה להפקת סרטים. השלב הראשון בכל פרוייקט הפקת סרטים הוא בחירת רעיון קריאטיבי ויצירת התסריט. התסריט הוא למעשה תוכנית העבודה של הסרט. זהו שלב קריטי בו הסרט למעשה נרשם על דף ומתאר שלב שלב את כל מבנה הסרט. ממש לא מומלץ לצאת לצילומים לפני שכותבים תסריט גם אם הסרט הוא בסיסי ביותר. הצמדות לתוכנית עבודה מונעת התפזרות וטעויות ומייעלת את העבודה. התסריט הנו תוכנית העבודה של סרט התדמית שלכם, אל תוותרו עליו. 

רשימת סדר פעולות ליום צילום_ Breakdown:

   סרט תדמית טוב יכול להיות פרוייקט מורכב לעשיה או פשוט לעשיה. אחת מהדרכים לייעל את ימי הצילום ולמקסם את התפוקה היא לפרק את מרכיבי הצילום וליצור רשימת סדר צילומים (Breakdown) ביום הצילום. סדר הצילומים יכול להקבע למשל לפי זמינות של לוקיישן, או פניות של המצולמים. וגם לפי שעת היום, צילומי פנים או חוץ, אילו אנשי צוות מההפקה צריכים לקחת חלק ועוד. רשימת ברייקדאון כזאת יכולה לחסוך המון אנרגיה על התבחבשות מיותרת בין לוקיישנים רבים  בתזמונים לא נכונים. 

ציוד צילום איכותי:

 

 אתם תגלו שבעולם הזה של הפקת סרטי תדמית אין סטנדרט מחירים אחיד. ההבדלים יכולים להיות מאוד משמעותיים בין ההצעות שתקבלו אבל לא תמיד ההצעה הזולה היא המשתלמת ביותר. אחד הגורמים המשפיעים על המחיר הוא איכות ציוד הצילום, החל מהמצלמה שנעשה בה שימוש וגם סוג התאורות, ציוד ההקלטה ועוד. אם נתמקד רגע במצלמות, ההבדלים בין מצלמה טובה למצלמה בסיסית יכולים להיות גבוהים מאוד. הן באיכות התמונה והן באפשרויות הדינמיות שהמצלמה מאפשרת מבחינת עומק צבע, כמות נתונים וטווח דינמי (היכולת לקרוא טוב גם איורים כהים וגם בהירים). ציוד צילום טוב ישדרג כל סרט תדמית ולעתים בהחלט שווה את ההשקעה. אותו שיקול נכון גם לגבי ציוד תאורה טוב ובוודאי איכות סאונד טובה של הדוברים בסרט.  

איך אפשר לחסוך בהפקת סרטון תדמית שיווקי?

 הפקת סרטון תדמית שיווקי הוא עניין לא זול אבל אם הסרט מוצלח ומממש את ייעודו התועלת גדולה מן העלות. ובכל זאת אם אנחנו רוצים לצמצם עלויות איך אפשר לעשות את זה? דבר ראשון לרוב אנחנו צריכים יותר מסרטון שיווקי אחד. סדרה של סרטונים שיווקיים תמתג אותכם הרבה יותר חזק ותביא להכרה בכם, במוצרים שלכם ולתביא לרווחים. הפקה של סרטונים רבים יכולה לעלות הרבה כסף אך אם מצלמים את כל החומרים בפעם אחת ומתוך החומרים מצליחים להפיק כמה סרטוני תדמית שיווקיים נחסוך הרבה כסף ונשמור על תדמית אחידה.
דבר נוסף שיחסוך לכם כסף יהיה מיקוד הסרטון והבנה מה באמת נחוץ בשביל לשרת את המטרה, כל מה שמיותר, לא נשאר וגם לא מצולם. 

לסיכום, אנו מציעים שירותי הפקת סרטונים שיווקים כבר מעל 20 שנה. עם הניסיון שלנו וגם מתוך אהבת האמנות והמקצוע צברנו טיפים רבים להפקת סרטונים איכותיים ואפקטיביים. תראו אם מי יצא לנו לעבוד... במידה ומעניין אתכם לשמוע עוד נשמח לשוחח, צרו קשר. סימנים, הפקת סרטי תדמית 🙂 

מתאים לכם?

הדמיית תלת מימד לחברת Fluence

סרט תדמית לטכניון

סרטון פרסומת לעמותת איילים

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי