צילום תדמית ופורטרטים

אתם במרכז התמונה

צילום תדמית מקצועי - אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני

צילום תדמיתי טוב הוא אלמנט חשוב לקידום הנוכחות האינטרנטית שלנו. מחקרים מראים שמשתמשים ברשתות החברתיות בעלי תמונת פרופיל מקבלים פי 14 יותר צפיות מאשר משתמשים נטולי תמונה. צילום תדמית מושך את העין, יוצר רושם ראשוני, מקנה אמון בקרב לקוחות פוטנציאלים ומחזק את תחושת האמינות שאנחנו מבקשים ליצור. בנוסף צילום תדמיתי טוב ומקצועי יעיד על גישה מקצועית, מלוטשת ורצינית. צילום פורטרט הוא קריטי ליצירת קשר עם אנשים ברמה האישית ועל אחת כמה וכמה ברמה העסקית. צילום תדמית מקצועי מומלץ לקידום הקריירה והעסק שלכם. זכרו שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ותמונת תדמית טובה היא נכס עבורכם.  



מה ההבדל בין נראות לדימוי? ואיך זה קשור לתדמית

הנראות זה איך שאתם נראים; רציניים או חייכניים, מתוחים או משוחררים, מחוייטים או בלבוש יומיומי.  הדימוי זה מה שהמראה שלכם משדר; ביטחון עצמי, ידענות, רכות, אמפטיה, סמכותיות…  צילום תדמיתי טוב צריך לשרת את המטרה לשמה אתם מצטלמים.

חבילת צילומי תדמית - הפקת סרט תדמית וצילום סטילס תדמיתי תחת קורת גג אחת

סימנים הפקות היא חברה לשירותי וידאו וסטילס. אנו מציעים לכם חבילות משולבות של הפקת סרטון תדמית לחברתכם וצילום תדמיתי במשרדי החברה במחירים משתלמים. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים. 

5 טיפים מועילים לצילום תדמית

אז אחרי 20 שנה של צילום תדמיתי מקצועי רשמנו לעצמנו מספר טיפים מועילים שנשמח לחלוק אתכם. ובכך להפוך אתכם לאנשים יפים,  טובים ומאושרים יותר. לפחות בתמונות 😉

הגדירו מהי מטרת הצילום

המושג צילום תדמיתי הוא מושג רחב וכדי להגיע לתוצאות הרצויות שווה להבין עם עצמינו מה הן מטרות הצילום. האם אתם זקוקים לצילום לטובת קידום קריירה, פרופיל לינקדאין או פייסבוק? האם לטובת קידום עסקי ? וגם בשיווק עסק יש הבדל בין חברת הייטק לבין מסעדה, בין מקצועות טיפוליים לבין מנהלי חברה, בין אומנים לבין טכנאים. חשוב להסביר לצלם מה אתם צריכים ומה אתם מצפים לקבל. ההכנה לכל צילום היא שונה גם ברמה הטכנית. כלומר ציוד הצילום, הרקע, השימוש בתאורה מלאכותית או טבעית, עיבוד התמונה, הכל שונה, יש להבין זאת ולהערך לכך בהתאם. 

הקפידו על לבוש נכון לצילומים

בצילומי תדמית הלבוש צריך לשרת את המטרה שלכם. מצד אחד חשוב מאוד להרגיש נח וטבעי ומצד שני צריך להקפיד על כך שסגנון הלבוש מתאים לדימוי שאנחנו מעוניינים לשדר. לדף פרופיל של הנהלה או בכירי חברה נרצה ללבוש משהו פורמלי,אולי חליפה, אולי עניבה. לעומת תמונת פרופיל לפלטפורמות של שידוכים למשל שאולי נעדיף להראות פן אחר שלנו יותר רך ומשוחרר. לעתים שווה לשקול ללבוש בגדים אחידים של החברה אם אנחנו מייצגים מותג ספציפי. שוב, אין אמת אחת ובסוף הכל גם קשור לאופי של מי שמצולם ולסיטואציה. אבל כן חשוב להיות מודעים ללבוש ומה הוא אומר עליכם. שווה להתייעץ לפני הצילומים עם מישהו שמבין וחשוב מאוד להביא ליום הצילום יותר מאופציה אחת. צלמי תדמית בדרך כלל אוהבים בגדים נטרליים ללא פסים או הדפסים צבעוניים. אבל בסוף זה בידיים שלכם והצלם צריך לדעת לעשות התאמות לגופו של עניין. 

איפור לצילומי תדמית

אנחנו מקבלים הרבה פניות מחברות מסחריות בבקשה להצעת מחיר ליום צילומי תדמית לחברה. באופן קבוע ההצעה שלנו כוללת שירותי איפור לצילומים מה שכמובן מעלה את המחיר ומצליח להפתיע לעתים את הלקוח שלא לקח בחשבון את האופציה הזאת.  בצילומי תדמית ישנה חשיבות קריטית לאיפור מקצועי.  ליטושים עדינים של קמטים או פצעים, התאמת צבעים נכונה, כיסוי נכון של הברקות, כל אלו תורמים מאוד לתחושת המקצועיות ולדימוי שעובר דרך התמונה.

כישראלים רובנו לא אוהבים פורמליות ולא מרגישים בנח איתה. שימוש בחליפות, עניבות ואיפור בדרך כלל זר לנו. אנחנו מעדיפים להיות אותנטים, ספונטנים ולהציג את מה שיש. יש קסם בחספוס הזה ובתקשורת בין אישית הוא עובד מעולה. אבל אנחנו עוסקים ברושם ראשוני ויזואלי בלבד ופונים לקהל שלא מכיר אותנו ולא בהכרח ישראלי. חשוב להיות מודעים לזה ולנסות לדבר בשפה שהלקוח או המשקיעים הפוטנציאליים יבינו. .

לבוא רגועים, לקחת את הזמן

ימי צילום תדמיתי לחברות לעתים מתאפיינים בלו"ז צפוף. יש צורך להספיק כמות מצולמים שמפנים כמה דקות מהסדר יום שלהם לטובת העניין (אגב זה אותו דבר גם בהפקת סרטי תדמית). כשחברה פונה אלינו לצילומי תדמית אנחנו מבקשים לשריין מספיק זמן כך שהצילום יוכל להיות נינוח ושהתוצאה תהיה מיטבית. כל מצולם הוא תהליך. 

זה לא פשוט לעמוד מול מצלמה ולהרגיש טבע ונינוח.

נדרש קצת זמן להתרגל לסיטואציה, לתקשר עם הצלם, להרגיש טוב עם עצמך. חשוב לתת מספיק זמן גם לצלם להכנס לעניינים, לצלם במגוון רחב של פוזיציות, לתת למצולם להחליף בגדים או אביזרים ולשנות תאורה כשצריך. אז אנחנו מודעים לזה שכשמצלמים מסה של בדרך כלל בין עשר לעשרים אנשים אין אפשרות למרוח שעה צילומים על כל מצולם. אבל כן צריך לשאוף  למרווח זמן של 15-30 דקות למצולם. סביבת עבודה נינוחה שהמצולם יכול להרגיש בטוח ורגוע גם חשובה. והנה עוד טיפ קטן ושובב שיכול לתרום להצלחה פנומנלית של הצילום: תמיד נחמד שיש בסביבה קצת אלכוהול, יין אדום נגיד, שירכך את המצולמים, המצלמים ואת מה שבינהם 🍷

בחירת הרקע לצילום שתשרת את התדמית שברצונכם להשיג

אם עד עכשיו התמקדנו באיך אתם מכינים את עצמכם לצילום תדמיתי. בטיפ האחרון אנחנו רוצים להתייחס למה שמסביבכם. האם חשבתם מה יהיה הרקע הנכון לצילומים שלכם? גם כאן חשוב לקחת בחשבון את מטרת הצילום ואת האוירה שהוא אמור להעביר. כשאנחנו חושבים על צילומי פרופיל לאתרים אנחנו רואים לנגד עיננו צילום ברקע אחיד כלשהו, לבן, אפור או אולי שחור. הרבה פעמים צילום כזה הוא נכון ומשרת את המטרה אבל לעתים אנחנו צריכים לחשוב יצירתי יותר כדי להעביר מסר מסויים. האם לא יהיה נכון לטבח להצטלם על רקע המטבח או המסעדה שלו? לארכיטקט להצטלם עם רקע של מבנה או מודל? להייטקיסט ברקע של חללי עבודה מרשימים? לרקע של הצילומים  שלכם יש חשיבות עצומה והוא בהחלט כלי חשוב להעברת המסר.    

לסיכום, צילום תדמית הוא תחום מרתק בעולם הצילום המסחרי.

יש בו שילוב של ידע טכני, חוש אסתטי ותקשורת בין אישית טובה. כצלם אחד הדברים הכי מספקים בתחום הזה הוא רגע הפיצוח של הסיטואציה. בכל סט צילום יש שלב ראשוני של גישוש, חיפוש  ולמידה והרגע הזה שמשהו שם קורה בין הצלם למצולם ולפתע יש יותר פתיחות ונינוחות הוא רגע מקסים. כלקוחות חשוב שתבינו מה הצורך שלכם בתמונות ושתוכלו ביחד עם הצלם למקד את הצילומים כך שתגיעו לתוצאה הטובה ביותר. תזכרו שאתם לא אקסיומה ויש אינספור אפשרויות איך להציג את עצמכם. סימנים הפקות היא חברה שמספקת שירותי צילום תדמית כבר 20 שנה, נשמח מאוד לעבוד אתכם. 

אז אם אתם צריכים צילומי תדמית - אנחנו מציעים צילומים נינוחים במחירים נוחים

תחומי צילום נוספים

צלמים בעלי נסיון רב בצילום כנסים. אנו מספקים שירותי צילום לכנסים ואירועי חברות  בסדרי גודל שונים. בין לקוחותינו: TEDx, HPindigo, הטכניון, האוניברסיטה העברית ועוד. 

צלמים בוגרי בתי ספר לאומנות עם גישה אסתטית, ידע טכני ונסיון רב. צילום לאתרי אינטרנט ומגזינים מובילים. עבודה מול מעצבים ואדריכלים.

בתחילה של כל הדברים וגם בסופם אנחנו כאן כי צילום זו אהבה. אנחנו פשוט אוהבים לצלם ובגלריה הזאת תוכלו לשוטט בין תמונות שאף אחד לא שילם לנו לעשות.

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי