הפקה וצילום כנסים וירטואלים

קיום כנס הוא אחד מהכלים האפקטיביים להעברת מידע חשוב אבל גם ליצירת "באז" ולמיתוג מקצועי של הגוף המארגן. כנס הכולל קהל רב, פאנלים מקצועיים, תפאורה ממותגת, מיקום אטרקטיבי וקייטרינג מושקע יכול להוות נכס שיווקי חשוב. אנו יודעים זאת כי אנו עוסקים בצילום כנסים כבר שני עשורים.
אבל כרגע לצערנו ענף הכנסים מושבת לחלוטין ובאופן טבעי עולה הצורך בשירותי צילום וידאו מקצועי וסטרימינג חזק ויציב כאלטרנטיבה אפשרית.

נשמח אם תשתפו

כנסים בעידן הקורונה

עידן הקורונה הביא איתו אתגרים חדשים לפתחנו גם במישור האישי וגם במישור העסקי. אחד האתגרים הגדולים של התקופה הוא המשך הקיום של תקשורת עם הלקוחות- שיתוף תוכן מקצועי, עדכון שוטף על שירותים ומוצרים חדשים ושיווק- למרות ההגבלה בתנועה והאיסור על התקהלויות. אז אם אפשר להיות סרקסטיים לרגע, הקורונה לא יכלה להגיע בזמן טוב יותר… לשמחתנו אנחנו חיים בעידן דיגיטלי מתקדם ולרשותנו כלים רבים המאפשרים לנו להשאר נגישים גם ללא מפגש פיזי. הטלפונים החכמים שלנו מצויידים במצלמות מעולות, בנוסף ללפטופים ולתשתיות אינטרנט סבירות, תקשורת וידאו היא עניין פשוט מאוד, נגיש ומהיר. אך רגע לפני שמחליטים שהכל מתנהל בזום עם מסכים ביתיים בוא תשמעו כמה מילים על כנסים ויראלים ואיך צילום כנסים איכותי יכול לשדרג משמעותית את הכנס שלכם.

מהו כנס וירטואלי ואיך אנחנו יכולים ליצור אחד?

כנס וירטואלי הוא מפגש רב משתתפים המתקיים בפלטפורמה אינטרנטית, לרוב בלייב כלומר בשידור חי. זהו כלי יעיל מאוד בתקופה הנוכחית אבל גם בתקופות שיגרה הוא יכול להיות אפקטיבי . היתרונות של קיום כנס וירטואלי הם בין היתר: עלויות הפקה זולות- אין צורך בהשכרת אולם, אין צורך בצוות הפקה רחב, אין צורך בעלויות נלוות כמו שינוע אנשים, בתי מלון וכו'. אין צורך להגיע לכנס, הכנס מגיע אליך. מאפשר נוכחות בכנס מהמשרד או מהבית שלהם- בעצם מכל מקום. כל מה שאתה צריך זה אמצעי תקשורת (סמרטפון, לפטופ, מחשב שולחן). מקל על הלו"ז של המשתתפים בכנס- מאחר לא נדרשת הגעה פיזית, אפשר לפנות שעות ספציפיות ביום לטובת ההשתתפות. מתאפשרת השתתפות של אנשים שהיה להם קשה להגיע לכנס רגיל. כנס רגיל זו קונסטלציה שעלולה להיות מורכבת, זה לא פשוט לפנות לו"ז של כמה ימים כולל נסיעות וגם לא סיפור זול. כנס וירטואלי פותר את הבעיה הזאת. מאפשר למשתתפים בכנס לברור את התחומים שמעניינים אותם ולהתמקד בהם. אחד מהיתרונות הגדולים, תמיד אפשר לכבות מצלמה ולהיות נוכח נעדר, לבחור את הפעילות שמעניינת אתכם ולהתמקד בה.

אם יש מצלמת וידאו בניידים ולפטופים, למה צריך צילום כנסים מקצועי?

איכות

כמו בכנס רגיל לצילום וידאו מקצועי ישנה חשיבות רבה.
קודם כל צילום וידאו טוב, מצולם בקפידה ומואר נכון יהיה הרבה יותר ייצוגי ומרשים, וייתרום לתחושה של מקצועיות בכנס, של השקעה בפרטים ושל סטנדרט הפקה גבוה.
ברמה הטכנית צילום כנסים מקצועי יעביר איכות תמונה גבוהה אבל לא פחות חשוב, איכות סאונד מצויינת, כך שהאינפורמציה תעבור באופן חד, ברור ואיכותי.

חשיבה לרחוק

צילום כנסים מקצועי מאפשר המשך עריכת חומרים גם לאחר הכנס. צילום איכותי מאפשר להפוך את ההרצאות למצגות מקוונות, ערוכות בקפידה או שימוש בחומר המצולם להפקת סרטוני תדמית או סרטון הדרכה לעסק ולאחר מכך לשמש כתוכן איכותי ברשתות החברתיות ובאתר של החברה.

צילום כנס וירטואלי

באילו פלטפורמות אנחנו יכולים לערוך כנסים וירטואלים?

דבר ראשון חשוב להבין את הצורך שלנו. אם הכנס צריך להיות אינטראקטיבי, כלומר יש חשיבות לדיון בין המשתתפים, פלטפורמות כמו זום – Zoom, וגוגל מיט- Google Meet, יהיו מעולות. מה שכן חשוב לדעת שפלטפורמות אינטראקטיביות מורידות מאוד את איכות הוידאו כדי ליצור שידור יציב אינטראקטיבי. במידה ואין צורך באינטראקציה ערוצי הלייב של יוטיוב ופייסבוק יהיו מצויינים לשם כך ויספקו וידאו באיכות גבוהה יותר. גם בערוצים אלו צופים יכולים להגיב ולשאול שאלות אבל בתגובות כתובות.

אנחנו בסמנים יכולים לעזור

סימנים הפקות הנה חברה להפקת סרטים ושירותי צילום. אנחנו פועלים בשוק כבר למעלה מ-20 שנה הן בתחום הפקות סרטי תדמית והן בתחום של צילום כנסים. בתקופת הקורונה עלה מאוד הצורך בהפקות צילום לכנסים וירטואלים, בצילום וידאו איכותי ובשידורים חיים באינטרנט. אנו מאמינים שגם בחלוף מגיפת הקורונה ( בתקוה שבמהרה בימינו) הצורך ישאר לפחות חלקית בגלל כל הייתרונות שיש לשימוש בכלי הזה. במידה ואתם רוצים ליצור כנס לחברתכם נשמח לתת את השירות.

עוד כתבות שיסקרנו אותך

צילומי תדמית ללינקדאין

צילומי תדמית ללינקדאין

האופן שבו אנשים תופסים אתכם ומה אתם משדרים הוא מפתח מרכזי בעסקים. בעידן של רשתות חברתיות לינקדאין הינה זירת נטוורקינג נישתית וחשובה לקידום עסקי ולכן

רוצה סרטון תדמית מקצועי מתותחים בתחום?

וידאו שיווקי טוב יעיף אותך גבוה

פנו כעת אל חברת סימנים המתמחה בהפקת סרטוני תדמית המאופיינים באיכות, יצירתיות, דיוק מסרים וגישה אישית שמאפשרת לכל לקוח לקחת חלק ולהיות מעורב בתהליך היצירה.
נשמח לעבוד גם אתכם.

צילום ספורט הרוגבי סימנים הפקות

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי