צילומי תדמית ללינקדאין

האופן שבו אנשים תופסים אתכם ומה אתם משדרים הוא מפתח מרכזי בעסקים. בעידן של רשתות חברתיות לינקדאין הינה זירת נטוורקינג נישתית וחשובה לקידום עסקי ולכן לתמונת הפרופיל שלכם והתדמית שהיא משדרת יש חשיבות עליונה ביצירת רושם ראשוני אינטואיטיבי שימקסם את הכניסות לדף האישי או העסקי שלכם. אל תתפשרו על צילום תדמיתי איכותי איכותי ומדוייק שישרת את המטרה הזאת. אז מה כן ומה לא בצילומים תדמיתיים ללינקדאין? ברשימה שלפניכם. 

נשמח אם תשתפו

5 עובדות מעניינות על לינקדאין

  1. לינקדאין היא רשת חברתית נישתית ליצירת קשרים עסקיים. 
  2. בגלל הנישתיות הזאת הלידים בלינקדאין נחשבים יותר איכותיים וממוקדים. 
  3. המודל הכלכלי של לינקדאין מבוסס על משתמשי פרימיום ולא על פרסומות, 39% מבין הגולשים ברשת הם משתמשים בתשלום. 
  4. ולמרות זאת היא מותג יציב וחזק. לצורך העניין לינקדאין ותיקה יותר מפייסבוק. 
  5. 40% מהמשתמשים ברשת נכנסים אליה על בסיס יומי אבל באופן יחסי לזמן קצר ולכן יש חשיבות גדולה לתמונת פרופיל טובה ליצירת רושם ראשוני אפקטיבי.

אז מה המסר ואיך זה קשור לצילום תדמית?

תמונת הפרופיל שלך בלינקדאין היא הזהות הדיגיטלית שלך. התמונה הקטנה הזאת היא הרושם הראשוני שלך והתדמית שאתה מציג והיא עשויה לקבוע אם אם אתה נבחר על ידי מעסיקים או לא.

פרופיל לינקדאין עם צילום תדמיתי מקצועי יקבל משמעותית יותר צפיות מפרופיל ללא צילום וגם הסיכוי להתייחסות רצינית ואישית (הודעות אישיות, קריאה של קורות חיים) גדול יותר עם צילום תדמיתי טוב. 

בצילום תדמיתי חשוב ממש להיראות מקצועי ורציני מצד אחד ועם זאת גם נגיש ואנושי.   

ובכן כשירות לציבור ומתוך ניסיוננו הרב  ריכזנו עבורכם רשימת כן ולא, שנרכשה בדם, לתמונת תדמית מעולה שמובטחת למשוך תשומת לב בדרכים לגיטימיות בלבד 😉 

צלם תדמית ופורטרטים
צילום תדמית עסקי
צילומי תדמית ללינקדאין

טיפים לצילומי תדמית טובים

  1.  תראו נגישים. ברור שאתם צריכים לשדר מקצועיות אבל מקצועיות לא אומר רצינות. תנסו להיות אותנטיים, לא סופר רציניים ומרוחקים. הבעת פנים רצינית מדי יכולה לשדר ריחוק ואפילו כעס. חיוך קל מעיד על נגישות ותקשורת טובה.
  2.  תמונת פנים. מאחר שהאפשרות להגדיל תמונה בלינקדאין מוגבלת, מומלץ שהפנים יתפסו חלק משמעותי בצילום. לא כדאי להשתמש בתמונות בה רואים אתכם בקטן ומרחוק. 
  3. שמרו על רקע נקי. אתם צריכים לבלוט.  עדיף שהרקע בתמונה יהיה ניטרלי ולא ימשוך תשומת לב. תזכרו שהנושא בתמונה זה אתם, לכן אין טעם להסיח את הדעת של הצופה עם רקעים מקושקשים או עשירים בפרטים. הכי טוב להצטלם ברקע אפור, לבן או כחלחל. שימו לב שגם הבגדים שלכם אמורים להיות ניטרליים. בתמונה הזאת הפנים זה מה שחשוב. 
  4.  השתמשו בתמונה מעודכנת. התמונה הטובה ההיא מלפני 10 שנים כבר לא רלוונטית! אין מה לעשות, הרבה דברים השתנו מאז, אפילו שהזמן עף לכם. שמרו על עדכון ותוודאו שהתמונה משקפת את איך שאתם נראים היום אבל בקטע טוב; ספורטיבים, אתלטים,  זקן, משקפיים, עם המבט החכם הזה בעיניים ואולי רק קצת יותר קמטים של חיוך 🙂 
  5.  תהיו נינוחים. חשוב לשמור על נונשלנט, להראות טבעיים ובשליטה ולא לשדר מתח. חיוך קטן תמיד עוזר וגם תנוחת הצילום. תרגיל נחמד שאנו אוהבים לעשות במהלך צילומי תדמית זה לגרום למצולם לצחוק קצת לפני או אפילו לקפוץ קצת כדי לשחרר מתח.  אחת מהתכונות החשובות לצלם תדמית טוב, מעבר ליכולת הטכנית, היא המסוגלות לתקשר היטב עם המצולמים ולגרום להם להרגיש נינוחים. 
צילומי תדמית לרופאים
צילומי פורטרטים
צילומי תדמית בסטודיו

אז מה לא לעשות?

  1. לא סלפי. צילום סלפי יכול להיות מאוד נחמד לרשתות חברתיות אחרות אבל בלינקדאין אתם כן מתבקשים להיות קצת יותר פורמליים ומקצועיים. צילום סלפי עלול להעביר מסר של חוסר רצינות ומחוייבות ותדמית בעייתית. 
  2. עזבו אתכם מפילטרים.  השימוש בפילטרים גורם לרוב לתחושה של חוסר אותנטיות ועיבוד יתר. תנסו להשאר עד כמה שאפשר נאמנים למציאות. צילומי תדמית בשחור לבן דווקא כן תופס במקרים מסויימים ומכניס עוד אלמנט אווירתי מעניין אבל לא יותר מזה. 
  3. אל תחתכו את עצמכם מתוך תמונה קבוצתית. זה מעיד על חוסר מקצועיות וחוסר מחוייבות. עדיף להשתמש תמיד בתמונת פורטרט מקצועית שתציג אותך על הצד הטוב ביותר ואת הצד הטוב ביותר שלך. מוזמנים להכנס לדף של  צילומי התדמית שלנו בשביל לקבל השראה ולהבין על מה אנחנו מדברים.
  4. אל תכניסו לתמונה אינפורמציה נוספת מלבד הפרופיל שלכם. כדי שאנשים ילמדו עליכם יותר יש לכם דף פרופיל, הרעיון של צילום תדמיתי הוא להכניס את הגולשים לשם. אם אתם מטפסי הרים, אוספי בולים, גולשים, אוהבים לאכול וכו', זה בוודאי מידע חשוב עליכם אבל אין צורך להכניס את האלמנטים האלו לתוך התמונה. זה לא תורם לרושם הראשוני או לתדמית שלכם ולמעשה עלול להזיק. יש לכם משהו מיוחד לספר? סבבה, תעשו את זה בדף שלכם אחרי שכבר נכנסנו. 
צלם תדמית ופורטרטים
צילום פורטרטים לעסקים
צילומי תדמית בסטודיו או אצלכם במשרד

צילומי תדמית טובים

השקעה בתמונת פרופיל טובה  היא ההזדמנות שלכם להגדיל את הצפיות בעמוד הפרופיל ואת שיעורי התגובות אותן תקבלו. העיגול הקטן הזה יכול להיות הטריגר שיזניק את הקריירה שלכם קדימה. לכן תמונת פרופיל היא לא דבר של מה בכך. תהיו רציניים אבל לא מדי, חייכנים אבל לא מדי, זמינים, אינפורמטיביים, נגישים, אותנטיים ותנו לצלם תדמיתי מקצועי לעשות את העבודה.

עמודי לינקדאין עם תמונת פרופיל מקצועית מקבלים בערך פי 14 יותר פניות ובאופן משמעותי מקבלים יותר הודעות אישיות מעמודים ללא תמונה. 

צילומי תדמית טובים על ידי צלם תדמית מקצועי יביאו ערך מוסף באיכות התמונה, בתאורה, בקומפוזיציה, בסגנון ובמגוון. אל תוותרו,  זה ישתלם.

קצת עלינו

סימנים הפקות הינו בית הפקה איכותי לצילום תדמיתי ולסרטי תדמית. אנו מצלמים לחברות וארגונים כבר למעלה מ- 20 שנה וכל טיפ שכתבנו כאן נרכש בבית הספר של הזמן והניסיון. 

אם מעניין אתכם לראות ולקרוא דברים נוספים, מוזמנים לשוטט בבלוג ובאתר שלנו: simanim.tv 

נשמח ליצור עבורכם צילומי תדמית ללינקדאין ולאתר שלכם. במידה ואתם זקוקים לשירותי צילום נוספים אנחנו כאן בשבילכם. 

צילום כנסים, צילומי אדריכלות, הפקת סרטי תדמית

דברו איתנו 🙂 

עוד כתבות שיסקרנו אותך

רוצה סרטון תדמית מקצועי מתותחים בתחום?

וידאו שיווקי טוב יעיף אותך גבוה

פנו כעת אל חברת סימנים המתמחה בהפקת סרטוני תדמית המאופיינים באיכות, יצירתיות, דיוק מסרים וגישה אישית שמאפשרת לכל לקוח לקחת חלק ולהיות מעורב בתהליך היצירה.
נשמח לעבוד גם אתכם.

צילום ספורט הרוגבי סימנים הפקות

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי